vrijdag 15 oktober 2010

Genesis

Mijn kunstvriend en gruweletser Daniel Labruyere heeft mij voor mijn verjaardag een blog cadeau gedaan.
Dit cadeau past niet bij me, ik geef het maar direct toe.
Elk apparaat maakt me zenuwachtig en ik schuw de digitale mogelijkheden van onze tijd.
Dit is in die zin een genesis waar niemand op zit te wachten. Ik niet en u niet, beste bloglezer (wie bent u en waarom bent u er?).
Maar op een genesis zit nooit iemand te wachten, voor je het weet is er iets, waar eerst nog hoegenaamd niets aan de hand was. Ik schrijf dus. Op deze blog. Verwacht gedichten en loze praatjes. Aforismen, bedenk ik me nu, al schrijvend, verwacht die ook maar. Ik wens u een prettige dag, bloglezer. Niet te veel snoepen en wees vriendelijk voor de buren, dan komt u een heel eind.

1 opmerking:

  1. Ha Maarten,
    Nou ik heb het gelezen hoor, dat was toch de opdracht ;) Tot nu toe heb ik me best vermaakt met je bescheiden blogjes, dus keep the good work up. Wat ik eigenlijk nog het leukste vind is dat er bovenaan de pagina alleen maar ontzettend groot jouw naam staat, haha, maar ja meer is het natuurlijk ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen