maandag 23 januari 2012

De werkplaats verschuift

Deus Ex Machina en Antwerpen Boekenstad presenteren op 18 februari 'De Werkplaats Verschuift'. Tussen kunstfestival en ongeregelde boel. Video, performance, poëzie, muziek en lieve grapjes en anarchie!

Nou, daar ben ik dus ook bij. Op om 20:00 in Boekhandel Demian om precies te zijn, samen
met Els Moors en Stijn Vranken. Ik ga daar ter plekke iets schrijven en volgens mij gaat iemand
me ook interviewen. Dolle kolder dus. Mis het niet en zak in die Lada's af naar het Zonnige Zuiden
om er geen seconde van te missen. Hieronder iedereen die komt optreden:

Antoine Boute - Andy Fierens - Annemarie Estor - Benoit Félix - Caroline Lamarche - Celia Ledoux - Delphine Lecompte - Duchka Walraet - Els Moors - Fikry El Azzouzi - Hellen White - Hilde Keteleer - Jan Pollet - Jess De Gruyter - Jon Birdsong - Koen Aelterman - Laurent d'Ursel - Lies Van Gasse - Lotte Dodion - Loy - Maarten Inghels - Maarten van der Graaff - Marc Swoon Bildos Neys - Marc Vangrieken - Michaël Vandebril - Runa De Moudt-Svetlikova - Stijn Vranken - Vincent Tholomé

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn een boel Vlamingen. Of kan ik zuiderbuurse dichters niet onderscheiden van bovenwindse? In elk geval een fraaie line-up.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een fraaie line-up, en het zijn inderdaad zeer veel Vlamingen. Ik heb er erg veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen