vrijdag 11 maart 2011

Overuren: Cabernet Sauvignon Merlot 2010, 2,95 euro


Resultaat van een live-sessie op Facebook over de drank.
Beelden: Daniel Labruyere. Gedichten: Maarten van der Graaff.


                       Aan Dionysos


                      Op jouw eiland vond ik niets
                      dan een kruis en een zeikende
                      stakker.


                      Ik zou mijn gebit, mijn zachte

                      kont, mijn gevoelsleven,

                      onder ogen willen komen.
                      Ik ben het walgen moe
                      (en mijn berouw).




                       Creatief boekhouden

                       Ik kan zo lang naar mijn kop kijken.
                       Hoe er gaten invallen,
                       hoe alles rimpelt, even, en dan dichtslaat.
                       Hoe er toch een stralend 
                       gemak zichtbaar blijft, 
                       als je goed kijkt.



                      Het is de speelruimte.
                      Het zijn de dranghekken.
                      Het is de achtertuin waaruit hij wil
                      vertrekken. Maar hij gaat niet en
                      aait de stenen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten